showcase demo picture

اچھے ہومیوپیتھک ڈاکٹر کو کیسے تلاش کریں؟ – ڈاکٹر ظفر احمد خان

موجودہ دور میں جہاں ہر چیز نے ترقی کی ہے وہیں ہومیوپیتھی طریقہ علاج نے بھی خوب ترقی کی ہے۔ جب کوئی معیاری چیز مارکیٹ میں آتی ہے تو اس کے معیار کی شہرت دور دور تک پھیلتی ہے اور اس کی شہرت سے فائدہ اٹھا کر کچھ موقع پرست عناصر غیر معیاری اشیاء ملتے جلتے ناموں سے مارکیٹ میں لے آتے ہیں۔ ہومیوپیتھی علاج کے ساتھ بھی کچھ اسی طرح کے حالات پیش آئے۔

ویسے تو ہومیوپیتھی کا یہ بیج آج سے ڈھائی سو سال قبل جرمنی کے ڈاکڑ فیڈرک باہمین نے بویا تھا جس کی آبیاری اس کے ہونہار شاگردوں نے کی اور دیکھتے ہی دیکھتے اس کی شہرت پوری دنیا میں پھیلنے لگی اور آج یہ ایک قد آور درخت بن چکا ہے۔ دنیا کا وہ کون سا ملک ہے جو ہومیوپیتھی کے نام سے واقف نہیں۔

بین الاقوامی ادارہ صحت (WHO) جو کے یونائیڈڈ نیشن کا ذیلی ادارہ ہے۔ اس کے سروے کے مطابق ہومیوپیتھی کا علاج پوری دنیا میں بیماریوں کے خلاف استعمال ہونے والی تھراپی میں دوسرے نمبر پر ہے۔ پوری دنیا میں لاکھوں ہومیوپیتھک کالجز اور ہسپتال ہیں۔

لاکھوں کتب ہومیوپیتھی کے موضوع پر لکھی جا چکی ہیں۔ لوگوں میں شعور و آگاہی کا رجحان پہلے کے مقابلے میں بڑھا ہے۔ پرنٹ میڈیا اور سوشل میڈیا بھی اس کی شہرت کا باعث بنے ہیں۔ آج ملکوں ملکوں، شہر شہر، گلی گلی میں ہومیوپیتھک ڈاکٹر موجود ہے۔ سینکٹروں فارماسیوٹیکل کمپنیز کام کر رہی ہیں۔ ان ڈاکٹرز کے ہجوم میں اچھے ڈاکٹرز بھی ہیں اور محض اشتہاری ڈاکٹرز بھی ہیں جو محض جعلی ڈگریاں حاصل کر کے اسے بزنس کے طور پر چلا رہے ہیں۔ نہ ان کے پاس قابلیت ہے اور نہ خلوص۔ وہ فقط لوگوں کی جان و مال سے کھیل رہے ہیں۔

اس گھمبیر صورتحال میں آج کا مریض چاہتا ہے کہ وہ کسی اچھے ہومیوپیتھک ڈاکٹر سے علاج کرائے۔ لیکن مسئلہ یہ ہے وہ ایک اچھا اور قابل ہومیوپیتھک ڈاکٹر کیسے تلاش کرے۔ یہاں پر تو چمکتے دمکتے کلینک، خوش پوش عملہ، دیواروں پرچسپاں ڈگریوں کے انبار آپ کو نظر آئیں گے۔ متعدد برانڈ کی ادویات آپ کو دی جائیں گی۔ لیکن اتنا سب کچھ کر کے بھی آپ شفاء یابی حاصل نہ کر پائے تو یہ بات آپ کے لئے کافی مایوس کن ہو گی۔

اچھے ہومیوپیتھک ڈاکٹر کی تلاش کے لئے مشورے
اگر آپ اصلی ڈاکٹر کی پہچان کرنا چاہتے ہیں تو کچھ ایسی نشانیاں ھم آپ کو بتاتے جس کو ڈھونڈ کر آپ با آسانی اصلی ہومیوپیتھی ڈاکٹر کی پہچان کر سکتے ہیں اور پھر ان کے دی گئی ادویات کو استعمال کر کے، اللہ کے فضل و کرم سے شفاء پا سکتے ہیں، تو جانئے اصلی ہومیوپیتھک ڈاکٹر کی پہچان۔

* قابل ہومیوپپیتھک ڈاکٹر سادگی پسند اور با اصول ہوگا۔

* اس ڈاکٹر کی کلینک میں ظاہری چمک دمک نہیں ہوگی۔

* مریضوں سے پرخلوص ہوگا، مریض کی صحت اور جیب دونوں سے ہمدردی رکھے گا۔

* ادویات کم اور معیاری ہوں گی۔

* سنگل ریمیڈی اور کلاسیکل ہومیوپیتھی کا قائل ہوگا۔

* مریض کا اطمینان اور سکون سے معائنہ کرے گا۔

* مریض سے زیادہ سے زیادہ سوالات کرے گا تاکہ بیماری کی صحیح تشخیص ہوسکے۔

* اس ڈاکٹر کی شہرت کا راز اس کے اشتہارات نہیں بلکہ وہ مریض ہوں گے جو ان کے ہاتھوں شفاء پا چکے ہوں۔

یہ چند نشانیاں ہیں جس کی بدولت آپ سچے اور ایمان دار ہومیوپیتھک ڈاکٹر تک پہنچ سکتے ہیں۔

Related Posts

(Visited 32 times, 1 visits today)
Posted in: Homeopathic Awareness, Homeopathy in Urdu, Professional
Return to Previous Page

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

About - Hussain Kaisrani

Hussain Kaisrani, The chief consultant and director at Homeopathic Consultancy, Lahore is highly educated, writer and a blogger kaisrani.blogspot.com He has done his B.Sc and then Masters in Philosophy, Urdu, Pol. Science and Persian from the University of Punjab. Studied DHMS in Noor Memorial Homeopathic College, Lahore and is a registered Homeopathic practitioner from National Council of Homeopathy, Islamabad He did his MBA (Marketing and Management) from The International University. He is working as a General Manager in a Publishing and printing company since 1992. Mr Hussain went to UK for higher education and done his MS in Strategic Management from University of Wales, UK...
read more [...]

HOMEOPATHIC Consultants

We provide homeopathic consultancy and treatment for all chronic diseases.

Contact US


HOMEOPATHIC Consultants
Bahria Town Lahore – 53720

Email: kaisrani@gmail.com
Phone: (0092) 03002000210
Blog: kaisrani.blogspot.com
Facebook:fb.com/hussain.kaisrani
read more [...]